Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Sende varoldum

Sende varoldum
 

Bu kalbim kendine, yoldaş bulmadı,
Ne yaptıysam gönlüm, mutlu olmadı,
Dünyada basmadık, toprak kalmadı,
Çölleri geçtim de, sende kayboldum...
 
Ne solunda durdum, ne de sağında,
Bak dolaştım kaldım, ömrün ağında,
Kayboldum bin yılın, sonsuz çağında,
Denizler geçtim de, sende boğuldum...
 
Düşmanlar pusuda, hedefte bendim,
Savaştım dürüstçe, hepsini yendim,
Ben ölmem sanardım, öylece bildim,
Tuzaklar geçtim de, sende vuruldum...
 
Yağmurlar yağarken, aşkla gezindim,
Sevdanın yükünden, düştüm ezildim,
Yılmadım davamdan, şimdi sevindim,
Özümden geçtim de, sende var oldum... 
 
Osman İnci
 
Toplam blog
: 11
: 110
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

1964 Yılında Gaziantep’in Oğuzeli ilçesine bağlı Yakacık köyünde dünyaya geldi.   1979 yı..