Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sende yanacaksın

Sende yanacaksın
 

Sende benim için yanacaksın,
Döner diye bekleyeceksin.
Çalan telefonlarda arayacaksın sesimi ...
Kapın her çalışında ben döndüm sanacaksın .
Birlikte gezdiğimiz yerleri gördükçe ...
Bir hüzün çökecek gözlerine.
Bir başka yakacak seni bensiz sevgim.
Sevdiğini sandığın, hasretini çektiğin ...
Herkesin özlemine tuz biber ekecek bensizlik .
Çöldeki kumlar misali kavrulup, sahraya döneceksin.
Geceler bitmeyecek uykusuzluktan kızarmış gözlerinde...
Sende benim için yanacaksın.
El ele gezenleri kıskanıp bakacaksın,
Yıldızlara bakar gibi özlemle, uzaktan .
Tanımadığın yabancı yüzlerde arayacaksın beni...
Sana sevgi dolu bakan gözlerimi özleyeceksin.
Baharda çiçekleri koklayamayacaksın,
Hepsi ben gibi kokacak sana.
Sigaran değil , sen yanacaksın çektiğin her nefeste.
Rakı şişeleri de avutamayacak seni...
Sevgili görünüp senden yararlanacak kişilerde.
Başka elleri tutamayacaksın,
Sanki ölüye dokunurcasına.
Hiç bir şey söndürmeyecek içindeki yangını,
Geceler sabaha, sen umutsuzluğa umut bağlayarak...
Bomboş yaşayacaksın,
Benim sensiz yaşayacağım gibi.
Sende yanacaksın, sende yanacaksın, sende, sende ...
 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..