Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sendeki bensizliğin acısı

Sendeki bensizliğin acısı
 

Ben köklerimi uçuruma uzatmışken sana ne gerek var ki.. Bende yaşayasın...


Ben acılarımı tesbih yapıp teker teker çekerken gecelerde,

Sen: yaşanmışlıklara aldırmadan beni bensiz bırakıp uyuyorsun

Gecenin bilmem kaçı, ben yine uykuya hasret gözlerimle seni düşünüyorum,

Sen: sıcak yatağında uyuyorsun; bilmem hangi rüyanın içinde yaşıyorsun

Sensizliği yorgan yaptığım gecelere, sensizliği yaşadığım saatlere isyan ederken,

Sen: bensizliğin özlemini bile çekmeden uyuyorsun; hiçbir şey hissetmeden

Duvarlarda senin silüetini seyrederken, acımı tırnaklarımla duvarlara kazırken,

Sen : habersiz rahat yatağında kapayıp gözlerini; rüyalarına dalıyorsun,

Ben: gezdiğim yerlerde; gözümün önünde; yanımda hissederken seni,

Sen: gezdiğin yerlerde üzerime basıp; çiğneyip geçiyorsun beni

Ben: yanarken: har olmuşken; içimdeki ateşle yakmaya çalışırken seni

Sen: içindeki ateşe su döküyorsun, söndürüyorsun beni

Ben: içimdeki pınardan çoşkuyla içiyorken seni

Sen : bensizlik pınarından kana kana içiyorsun..

O zaman ne gerek var sana, ne gerek var hayallerine

Ben sende yaşamıyorsam seni, seni kendimde yaşıyorsam

Uzak dur benden, seni ben kendimde yaşayayım

Git artık istemiyorum seni...

Ağlamayın gözlerim, sizden ağlamanızı isteyen mi oldu

Akıtmayın göz yaşlarımı, arkasından değer diyen mi oldu

Gözyaşlarını onun için akıtmıyoruz senin için ağlıyoruz,

İçindeki acın bitsin, akıttığımız gözyaşlarıyla toprak olsun diye döküyoruz damlaları

Hissetme kalbim acısını, isteyen mi var senden

Parçalan diyen mi var ki, parçalanıyorsun kendinden

Hissettiğim acı ona değil, sanadır sendeki yarayadır,

Parçalanmam, tekrar birleştirirken unutmanadır.

Duyma kulaklarım isteyen mi var, sesini senden,

İstemem sesini duymak, silinsin tınısı kulaklarımdan,

Duymam ona değil sanadır, duydukça sesine alışmanadır,

Unutman için duyman gerek sesini ...

Düşünme onu. Yaptıklarını gecen günleri isteyen mi var senden.

Mutluluk verdiği zamanları çıkarma tekrar gün yüzüne isteyen mi var senden

Onu düşünmüyorum seni düşünüyorum, verdiği mutluluğun yanında gör diye acını

Çekerken kahrolurken acısını, bir daha sevmemen için gösteriyorum geçen günleri,

Sevmeyeceğim artık, olmayacağım asık,

Çektiğim acıyı unutmayacağım, unutturmayacağım kalbime,

Hissetmesin tekrar sevmeyi diye,

Zincire vurup koyacağım kafese

Kimse ulaşmasın artık acı vermesin kalbime

Yalanmış; sevmeler, yanmalar, özlemler, bittim öldüm demeler

Yalanmış , sevgi sözcükleri, yalvarmalar, yakarmalar,

Alışmışlığın özlemiymiş aslında tüm bunlar

Fuzulice sevmek gerekmiş aslında hayallerini sevmek

O zaman mutlu olurmuş, insan yaşadığında anlarmış...
 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..