Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Senden ayrı geçen günler...

Senden ayrı geçen günler...
 

Senden ayrı geçen günler… Hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Hani bir çocuğun oyuncak bebeğine sarılması gibiymiş ellerin… Gülüşün, karanlıktan aydınlığa geçmeyi sağlayan güneş gibiymiş… Kelimelerin, hayatıma yön veren oklar gibiymiş… Gibiymiş…. Gibiymiş… Saysam saysam bitmezmiş…

Tatile gidip, döneceği anı sabırsızlıkla bekleyen çok az insan vardır. Sanki hayata sıkı sıkıya bağım sendin ve ben senden uzaklaşınca hayattan uzaklaşmış gibi oldum. Biliyor musun? Bu bağ gün geçtikçe kuvvetleniyor ve çekim yasasını içine alarak iyice baskın hale geliyor… Sanma ki kan bağından, sanma ki mecburiyetten… Bu düpedüz sağlam bir dostluktan geliyor…

Ben yolumu şaşırsam da, yanlış ağaç gölgesinde oturup soğuk bir rüzgar olsam da, gözyaşlarım sağanak halinde ellerine düşse de ve ben senin yüreğime kattığın güçle ayakta dursam bile uzak olmayı beceremiyormuşum… Anladım ki, hayata karşı tuhaf ve güçlü bağlarımdansın…

Aldığım her nefesin bir parçası senin için, yediğim her lokmanın bir parçasını senin için saklıyorum ve gülüşlerimin asıl sebebi, varlığını hissedebilmem… Ben uzaklara gittiğimde eksik kalanım, yarım uykularımın umutlu kelimelerisin… Sen, hayata olan bağımın tuhaf ve güçlü halkası… Yani sen; yüreğimin en büyük parçasısın… İyi ki varsın…


Fotoğraf : www.deviantart.com


 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..