Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Senden bana ne.... benden sana ne...!

Senden bana ne.... benden sana ne...!
 

Hepimiz insanız, ama hepimiz farklıyız. Yaşadığımız bu kainatta esasında hepimiz kendi içimizde, ayrı birer kainat da taşıyoruz. Farklı düşünür, farklı konuşur, farklı eylemlerde bulunuruz. Yaptıklarımızın sonuçlarına katlanır, bir şekilde kendi hayatımızı yaşarız. İsteyerek onu biz şekillendiririz. Okuyarak, tecrübe ederek öğreniriz bazı şeyleri istemesek bile. ‘’ A ’’ olayına verdiğimiz tepkiler hep farklıdır. Ben öyle, sen böyle, o da şöyle tepkiler verebiliriz...

Eee tamam da ne demek istiyorsun sen şimdi? Sadede geleyim efendim.

Hayatta herkes kendi tecrübesini anlatmak isteyebilir. Ama gelin görün ki çevremizde bazılarının tutumu, bu konuda beni bu yazıyı yazmaya yöneltti. Bana komik geliyor! " Ya bak ben böyle yaptım, sen de böyle yap ’’ demeler. Akıl vermeler. Haydi tamam, benden tecrübeli olabilirsin ama neden bazıları bu konuda kırıcıdır da bazıları çok akıllıca yapar bu işi. Akıllıca derken üslubuyla; yani benim tecrübem bu ama hani istersen böyle de deneyebilirsin filan gibi..karşındakini kırmadan, incitmeden. İsteyen alacağını alır zaten. Herkesin hayatı kendine...Akıl vermeyi sevenlerin bir problemi olabilir mi acaba? Yani farkında değiller midir birçok şeyin. Ya da kendi başlarına gelenler ( iyi ya da kötü ), her insanın başına gelecek diye bir kaide mi vardır bu dünyada? Bilmem?? Neyse efendim ben içimi dökmek istedim, öylesine yazdım işte. Herkesin aklı ve hayatı kendine... Senden bana ne.. benden sana ne...!

Sevgilerimle...

Fotoğraf: astrofotograf.com

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..