Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Senden bir b...k olmaz. Dedi hanım.

Senden bir b...k olmaz. Dedi hanım.
 

Sen neymişsin be abi...


Azıllı...


terörist,


30 bin kişinin katili...


5 milyon dolar...!


masrafla,


beslenildiği. ağırlanıldığı...


özel adayı...


yapılan villayı,


ve o kadar hizmetliyi.


beğenmedi.... (Türk basınından)


.........!!!


**************


Bizim hatun...


evi terk etti.


Terörist,


olacağım dedi.


Senden,


"Bir b..k olmaz" dedi.


Sekiz senedir...


emrinde,


ne istediysen yaptım.


dedi...


Kandil dağına çıkıp,


sonra da birkaç kelle aldımmı...


gelsinler,


beni de,


yakalasınlar...


dedi.


Arkasına da,


bakmadan,


Gitti... (Bu basından değil, benden kamu oyuna özel duyurudur)


************


Kaç gündür...


kukuma,


kuşu gibiyim.


Bizim ev,


Saray yavrusu gibi değil biliyorum ama...


ev de, her şey le birlikte...


çocuklar da başıma dert oldu.


Sen... her evin olduğu gibi,


bizim evin de, sultanıymışsın...!!


Gözüm televizyon da ve haberler de...


Hanım... hanım...


Yapacaksan,


iyi bir eylem yapta...!!


hamdolsunlar la ve hayırlısıyla yakalan.


Seni de.. inşallah iyi bir yerlere kapatırlar...!!


bize de belki faydan dokunur.


Hiç olmazsa,


Bizi de, bu hayattan...


kurtarmış olursun.


Kabul ettim...!!


Çok doğru söylüyorsun...


Benden bir b...k olmaz...!!!


Olmaz...!!!


Tüm benim gibilerden de...!!!!!

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..