Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Senden bir demet attım çığlığına koyların.

Senden bir demet attım çığlığına koyların.
 

Sanma ki sana geldim bu sabah ey güzel ada.
Çam kokularını özledim ben, alındın mı yoksa.
Baktı ki karşısındayım, şaşırdı ada vapuru da,
İçime aktı yaşlar, hüznümdü tüten o bacada.

Ben bende değil, kederle kucaklaştı martılar.
O mağrur iskele ki aşkı gönülden karşılar.
Hep aynı köşede bekler anı dolu faytonlar,
Ben ki deli divane, meşke çağırır yokuşlar.

Ne şevkle sarıldım sarısına mimozaların.
Yoktun kokusunda, yeşilindeydin çamların.
Kanma pırıltısına, umut konmuş vazoların,
Senden bir demet attım çığlığına koyların.

Hadi gel barışalım, dayanmaz ki yüreğim.
Vardım işte, sen kokan çamlardı ereğim.
Ağladı koca gövde, acısı değil ki dileğim,
Geceyse çöken, güneşimsin sevdiceğim.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..