Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '19

 
Kategori
Müzik
 

Senden Bir İz

Beni Bırakma dizisiyle ekranlarda ve hayranlarının kalbinde yer edinen sevgili Sıla Özlem Önemli, ANıl Nural ile birlikte besteledikleri ve söz yazdıkları "Senden Bir İz" şarkısıyla bir başarıya daha imza attı. Klip çekimlerinin tamamlanmasının ardından kısa bir sürede beklenenin üzerinde tıklama alarak sevilen şarkı, Youtube üzerinde büyük ilgi görüyor. 

Sevgli Sıla ve Anıl'la şarkının bestelenme sürecini, ilham aldıkları şeyleri, klip çekimlerini ve daha fazlasını konuştuk... Buyrun keyifli bir röportaja...

Ben şarkıyı da hikayesini de çok sevdim, röportajın sonunda dinlemeniz için buradan da paylaşıyorum!

Senden Bir İz’i yazarken neden ilham aldın?

Bana ilham veren şey aşktı. Koşulsuz, sonsuz, gerçek aşk. Bu dünyadaki büyük karmaşada birbirini bulan iki ruh birleştikten sonra geri kalan hiçbir şeyin önemi kalmıyor… Bu ruhlardan biri dünyadan ayrıldığında diğeri ya ondan bir iz arayarak ömrünü geçiriyor ya  da onsuz hayatın anlamsız olduğuna karar verip kendini sonsuzluğa bırakıyor. Ben sözlerim için buradan yola çıktım.  

Senden Bir İz’in bestesi Anıl Nural’a ait. Anıl Nural kimdir?

Anadolu Üniversitesi Senfoni Orkestrası’nda flüt sanatçısı olan Anıl Nural, yurtdışında birçok yarışmadan ödülle dönmüş ve bugüne kadar çalıştığı orkestralarla dünyanın dört bir yanında konserler vermiş bir müzisyendir. 10 yaşından beri müzikle iç içe olan Anıl, “Senden Bir İz” şarkısının bestesiyle birlikte düzenlemesini de yapmış; aynı zamanda şarkıdaki gitar, flüt ve klavyeleri de çalmıştır. Ortaokul ve liseyi Dokuz Eylül Üniversitesi Devlet Konservatuvar’ında, üniversite eğitimini ise Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı - Flüt Bölümü’nde tamamlamıştır. Ayrıca Almanya Carl Maria von Weber müzik yüksekokulunda da 2  sene eğitim almıştır.

Senden Bir İz ne anlatıyor?

Birbirini çok seven bir çift bu hikayenin kahramanları. Her şey yolundayken, ortada mutlu bir birliktelik ve, insana hayat enerjisi veren tutkulu bir aşk varken kızın hastalanıp ölmesini konu alıyor şarkımız. “Senden Bir İz” yarım kalan bir aşk hikayesi, tüm yarım kalmış aşklara ve yarım kalmış aşıklara ithafen…

Söz yazmaya ne zaman başladın? Söz yazmak nasıl bir süreçti?

Ben zaten küçük yaşlardan beri hep ufak tefek şeyler yazar saklardım. Böyle bir işe girişince önceden yazmış olduğum sözler de bana yardımcı oldu. Yazdığım sözlerin besteyle birleşerek bir ahenk oluşturduğunu görmek tarifsiz bir duygu... Şarkının yapım aşamasında sözlerin bazılarını besteye, ölçülere, duraklara uygun hale getiriyoruz. Hepsi bittiğinde bu ahengi yakaladıysak ne mutlu bize ?? Üretmek bana her zaman çok keyif veriyor .

Çekimleri nasıl yaptınız ve kaç ayda tamamladınız?

Çekimleri  Eskişehir’de yönetmenimiz Selviye, yardımcı yönetmenimiz Erman ve görüntü yönetmenimiz Özge ile birlikte gerçekleşirdik . Senaryomuz zaten hazırdı, çekimler, kurgu ve montaj toplamda 1 haftada tamamlandı.

Çekimler yapılırken unutamadığınız bir anınız oldu mu?

Çekim için kullandığımız ev Aylin diye bir arkadaşımızın eviydi, beni diziden tanıyan birçok komşu, akraba Aylin’den orda olduğumu duyunca çıkıp setimize geldi. Şarkımızın klibini çekerken onlarla da  sohbet ettik, fotoğraf çektirdik. Hatta saat 15:00’te Beni Bırakma’nın yeni bölümü başlayınca da içeri geçip hemen diziyi açıp izlemeye başladılar. Salonda biz klip çekiyoruz, mutfaktakiler de bir yandan gelip klibi izliyor bir yandan gidip dizimi izliyor. Benim için tatlı bir anıydı.

Klip için beklentiniz nedir?

Açıkcası biz YouTube ‘da hedefimizin üzerinde bir izlenmeye sahibiz şu anda. Bir haftada 130.000 izlenmeyi geçti klibimiz. Bundan sonrası için zaten hali hazırda çıkmış olan klibimizle ilgili bir hedef yerine yeni bestelerimize yoğunlaşmış durumdayız.

Klibi TV kanallarında görme ihtimalimiz var mı?

Evet, var.

Bundan sonra başka bir klip projesi var mı?

Çıkacak şarkılarımızdan klip istediğimiz bir parçamız var ama  bundan uzun uzadıya bahsetmek için henüz erken diye düşünüyorum. Tüm dinleyicilerimize “Senden Bir İz”e olan yoğun ilgileri ve destekleri  için çok teşekkür ediyoruz.  Bizimle kalmaya devam edin, muhteşem şarkılarla geleceğiz.

Sıla & Anıl

Senden Bir İz: https://www.youtube.com/watch?v=_uxAXsnmgPE

 
Toplam blog
: 34
: 999
Kayıt tarihi
: 22.03.18
 
 

18 Haziran 1985 İzmir doğumludur. İlkokul,ortaokul ve lise öğrenimini Özel Çakabey Koleji'nde tam..