Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Senden çok özür dilerim

                                                                         Senden çok özür dilerim
Sana kişiliğinde olan eksikleri yüksek perdeden dile getirdim diye bana kızma lütfen. Çünkü benimle ilgili şundan kesin olarak emin olmanı isterim ve kişiliğim hakkında yanılgıya düşmemeni dilerim. Şimdi ben, sana insanlarla olan ilişkilerinde hatalarını düzeltmen gerektiğini ısrarla telkin ettiğimden beri zannettiğin gibi kırıcı ve küçümseyen bir üslup hiç kullanmadın. Aksine olarak seni, tüm iyi niyetim, bütün bilgim ve tecrübemle hatalı olduğunu gördüğüm konularda uyardım ve yanlış olduğunu düşündüğüm kimse tarafından istenmeyen ve beğenilmeyen olumsuz tavır ve davranışlarından vazgeçmenin sana ve çevrendeki herkese sağlayacağı faydaları hesaplayarak, canla başla yardımcı olmaya çalıştım. Bütün bu çıplak gerçeklere rağmen seni bir zaman bilmeden incittiysem, canını sıktıysam ve üzdüysem, çok özür dilerim.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..