Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Senden Neden Vazgeçtim

Bir buse derken, ben benden oldum.
Vazgeçtim kendimden, günahin benim boynuma,
Gidermisin, kalırmısın, gözlerimden kaçarmısın?
Senden vazgeçsemde sen hep susar mısın?
Kederlere boğuldum, bin derde kurban oldum,
Ağlasan ilk damlanla arınabilir miyim?
Gözlerinde baharı beklerken...
İçimdeki kış beni vurdu...
Sen bilemezsin yüreğimdeki yarayı kahretmişliği.
Acıtsada içimi bazı şeyler anlamsız,
Gönlüm sana zar zor dayandı.
Günaha çalan bakışlarını al, al da git.
Hiç düşündün mü? Arkamızda neleri bıraktık.
Neleri feda ettiğimizi...
Kiminin her şeyiyim, kiminin sahip olmak istediği,
Kırmızı şarap içtim, sarhoşum bu gece,
Sen yerinde duramıyordun, ben şiir yazdım.
Gözlerin gözlerimde, nereye kaçsa yakalayan,
Göz bebeklerimi çiğ damlaları yakar.
Boğazımda boğum boğum hıçkırıklar.
Bu bir günah, bu bir acı, bu beni kahraden.
Şimdi senden, neden vazgeçtim anladın mı? 

05. 02. 2011 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..