Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Senden ricam...

Senden ricam...
 

Işıltısını saklama gözlerinin
Ruhuma ilk baktığın gibi bak
Yozlaştırma kullandırma yıpratma eskimesin
Düşüncelerin hep taze hep önyargı sız kalsın
Titremeye devam etsin yüreğin ilk günkü buluşmamızdaki gibi
Gözlerini kaçırma benden, bense gözlerine bakmaya cesaret bile edemezken
Umutsuzluk ile bir umut arasında dolanıp durur iken
Ruhumu boşluklarda kaybetmeme sebep olma
Derin yaralar açıp kanamaya devam eden yüreğimi ne olur sarsma
Sonumuz böyle olmasın yalvarırım kalbimi kanatma
Değişme sakın değişme sen ne olur onlara uyma
Küçük rüzgarlara değil üstelik fırtınalara meydan okumuşken aşkımız
Şimdi beni yarım bir şekilde yarı yolda bırakma
Ve Gideceksen bile ruhumu ölüme uğurlamadan sevdiğim
Senden ricam! beni toprağa diri diri koyma
Ve beni yaşarken ölüme mahkum bırakma

Şiir-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..