Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Senden sonra da

Senden sonra da
 

senden sonraki yalnızlığımda, kaç yolculuk yaptım seni bağıran

yollara kilometrelerce

kaç kere yaşadığımız kente gidip geldim, olmasanda

uzaklaşınca o kentten boğulup sindiğimi bilemedin,

gecelerce saçma sapan hayal kurup şirofrence cesedine ağladığımıda bilemedin

senden sonra kaç kere ölümcül hastalığa tutululup

bir ziyaretinin bedeline, yaşamımı ortaya koyduğumuda bilemedin

ve kendime değil,

beni sevdiğin için ağladığımıda bilemedin

senden sonraki yalnızlığımda çok değiştim

ve senden sonraki yalnızlığımda çelişkiyi damarlarımda dolaştırdım kanım gibi

senden sonraki yalnızlığımda sen daha çok girdin hayatıma bilmeyeceksin

burnumdan çekip ağzımdan verdim nefes gibi suretini

seninle soludum senden sonra

 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..