Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '13

 
Kategori
Anneler Günü
 

Senden sonra

Senden sonra
 

Gözyaşlarım dudaklarıma süzülür.Silmiyorum, Anamın hatırasıdır kalsın diyorum.


Canından Can veren. İnsan kaynağı. Yaşam'ın gayesi. Hayat mücadelisinin sevinci.

Elleri, yüreği, gönlü, sıcak. Merhameti dünya kadar, şefkati deryalar misali geniş.

Üreten, büyüten, yetiştiren, İnsanlık abidesi. Başta Şehit  ANNELERİ OLMAK ÜZERE;

TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM, SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM.

SAĞLIK VE MUTLULUKLARINI DİLİYORUM..

___ ____ ____ _____ ____ ____

Neden o kadar erken gittin,

Kalsaydın, bir ağaç olsaydın,

Ellerimi uzatıp dallarından tutardım,

Yapraklarını avuçlarıma alıp koklardım,

Sen kökleri sağlam bir çınarımdın,

Ben yetimdim, sen gittin öksüz kaldım,

Seni düşündükçe, seni hatırladıkça,

Gözyaşlarım dudaklarıma süzülür,

Silmiyorum,

Anamın hatırasıdır kalsın diyorum....

****

Seherde uyanmayı sen öğretmiştin bana 

Hayalin canlanır, karşımda arar seni özlerim,

Kimse bilmez, kimse görmez, dalar gözlerim,

Alnındaki o çizgi, çizgi hatları,

Gözlerini, sözlerini, sıcak ellerini,

Kadere sitem ederek, çattığın o kaşlarını,

Aralarda beyazlaşmış tel, tel saçlarını,

Düşündükçe, seni hatırladıkça,

Gözyaşlarım dudaklarıma süzülür,

Silmiyorum,

Anamın hatırasıdır kalsın diyorum....

****

Düşünürüm, otuz beşinde eşsiz kalışını,

Dört kuzusuna, sımsıkı sarılışını,

Bana derdin göksüme daya başını,

Bazen hüzünlenerek türküler söylerdin,

Senin o dikkatli ve titiz yaşamını,

Düşündükçe, seni hatırladıkça,

Gözyaşlarım dudaklarıma süzülür,

Silmiyorum,

Anamın hatırasıdır kalsın diyorum....

****

Senden sonra hiç gülmedim,

Gülü gördüm yine ağladım,

Gözümde, gül senin kadar güzel değildi,

Senden sonra temelim deprem geçirdi,

Sendin daha sabırlı, daha yürekli,

Ufacık bir acıya bile dayanamıyorum,

AH ANAM AH diye hep ağlıyorum,

Düşündükçe, seni hatırladıkça,

Gözyaşlarım dudaklarıma süzülür,

Silmiyorum,

Anamın hatırasıdır kalsın diyorum....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..