Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Senede bir dağıtalım

Senede bir dağıtalım
 

Neden? Çünkü ondan daha da güzel yazanları bir bir bulup çıkarmak istiyor( da olabilir) Resim int. alıntı


 

Nasıl olsa ardımızdan toplayan olur.

Top: Yuvarlaktır.

Elips şeklinde olanı da vardır, eni boyuna eşit olmadığından; bizde rağbet edilmez.

Sevgili yazanımız Ayda Hanım “Gelin, enleri ifşa edelim; nasıl olsa klavye ile sevişmekten kendimizi alamıyoruz. O halde hayırlı bir işe; enlere bir el atalım” demiş.

Önce kendisine çarşaf çarşaf yorumlar yazdım; göndermekten vazcaydım! “Şu kategoride, bu kategoride vs… Çok fazla kafa patlattım diyemeyeceğim zaten benim listem hazırda bekliyordu.

Birden İlhami beni dürttü “Sakın ola;  Ayda’nın enleri seçelim dediğine bakma; o zeki bir kadındır; gerçek –isteğinin- düşüncesinin bu olduğundan nasıl emin olabiliriz; hiç düşündün mü?

Gelen yorumları okudun hangi en ve eni darca; aday enlerinin adını vermiş?

Herkes bilir ki;  enine olanlar rağbet görmüyor; sıfır bedenin nerdeyse önünde secde ediliyor.

Boy aranıyor boy, sende var mı? Yani adayların boylu mu?”

“Öyle mi dersin? Hakkımda bölümünde boy hanesi var mı? Hiç dikkat etmedim ayrıca favorilerimle ( tümüyle) yüz yüze gelmedim ki; geldiklerim ise artık MB’de değiller. Boydan mı, enden mi kaybettiler haberim olmadı.”

“Senin yerinde olsam beklerim; sazan gibi atlama”

Neyi?

“Niyetini!”

Bence niyeti belli, Mayalı günler sona erdi. Mayasız 2013 kapıda Aykut Kocaman yolcu, Fenerbahçe sahalarda oynamak yerine şov dünyasını seçti. Ayşe Arman: Ayda’ya fena halde bozuluyor.

MB Gölüne çalınan mayalar bir türlü tutmuyor.

Anlayacağın işler kesat gidiyor; herkes mutsuz ve ümitsiz bir tablo çiziyor. Ortalık şenlensin; rekabet artsın; millet şişti; biraz da göbek atsın. Senede bir gün kendini ve ortalığı dağıtsın, kahkahalar patlatsın.

Senin anlayacağın; takım ruhuna olumlu yönde katkıda bulunmak istiyor.

İlhami, olay bundan ibaret ama sen çapanoğlunu arar adamın keyfini kaçırırsın.

“Madem öyle, benden günah gitti. Hadi git en listeni Ayda Hanım’a sun bakalım görelim…”

Of İlhami! Sen beni bazen hiç anlamıyorsun. Oysa ben…

-Napolyon:  Raftan bir şeyler almak istemiş. Başaramamış.

Komutanlarından biri: Sir ben sizden daha yükseğim, izin verin sizin için raftan ben alayım.

Napolyon: Komutan, siz benden yüksek değil daha uzunsunuz.-

Oysa ben enin önemini; boyun hangi konuda işe yaradığını anlatmak istemiştim.

 Ayda Hanım da enlerimizi tanıtmak çabasında; ne var bunda yani…

23 Aralık 2012 Pazar

Alev Meisel/İzmir

   

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..