Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şenel Boydağ da yok artık

Şenel Boydağ da yok artık
 

Sevgili dost, onurlu insan bilim kadını Pr Dr Şenel Boydağ 'ı yarın 2 Aralık Pazar günü uğurlayacağız son yolculuğuna öğle namazından sonra Söğütlüçeşme camiinden.


Onu ilk asistanlığım sırasında tanımıştım Yıldız Üniversitesinde. O zaman akademiydi. Çok çalışkandı. Yardım sever ama yaptığını ilan etmeyen yürekli bir insandı. Taa yıllar önce annesinin rahatsızlığından bilirim. Görevlerini hem annesine hem de okuluna karşı sektirmeden yerine getirmişti yaşadığı tüm acılara ve sıkıntılara karşın.

Ömerli'de çektiğim fotoğrafları ulaştırabildim duygusu bende bir avuntu oluyor. En son geçen kış Bahariye'de yolda rastlaşmıştık gecenin karanlığında. Ayaküstü sohbet etmiştik. Tuluyhan Uğurlu'yu çok severdi. Ondan bile konuşmuştuk. İki kez de Tuluyhan'ın konserlerinde karşılaşmıştık. Bayezıd'da verdiği o muhteşem konsere gelmişti. Diğeri neresiydi hatırlayamıyorum. Çok üzgünüm. Köşe yazarlarından biri böyle ölümlere öldü deriz biz ama uçak kazalarında ölenlere yabancılar öldürüldü der.

Evet sevgili ablamız değerli, bilim insanı Şenel Boydağ bir uçak kazasında öldürümüş oldu. Yanısıra kendisi gibi bir çok bilim insanı da öldürüldü. Oysa onca deneyimini çok da önemli projelerde değerlendiren çalışkan azimli tuttuğunu koparan ve güvenilir bilim insanıydı Pr Boydağ. Ne acı. Sadece son yolculuğunun yerini bilmeyen dostlara duyurmak istedim. Işıklar içinde yatsın.

Kazada ölen tüm insanlarımızın ve bilim insanlarımızın ailelerine dostlarına ve sevenlerine sabır diliyorum. Işıklar içinde yatsınlar.

emel dinseven


foto http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?tarih=01.12.2007&Newsid=149558&Categoryid=1

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..