Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Seneye Nobel benim!

Sülalem kalabalık, imalatımız boy boy!

Hepsini üye yaptım, hepsinden de gelir oy!

*

Kimse umutlanmasın, seneye Nobel benim!

Hergün de üç dört blog, kendimi desteklerim!

*

Merak bu ya, kim dedim acaba beni yazar!

Biri Nilüfer Veldet! Newyorker , Sayın Akar!

*

Kimse umutlanmasın seneye Nobel benim!

Bloglarım peş peşe! Ulan sanki madenim!

*

Madeni bulduk tabi! Hepsi de ayrı cevher!

Herkesi yazacağım ömrüm olursa eğer!

*

Kimse umutlanmasın seneye Nobel benim!

Deli mi aradınız? Ben en önde gidenim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..