Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni, sensiz düşlemeyi bile beceremiyorum

Sen, beni bensiz yaşayabiliyor olabilirsin ama ben, seni sensiz düşlemeyi bile beceremiyorum.

Sensizlik bana o kadar acı veriyor ki; İçimde tarifi anlatılmaz duygular yaşıyorum. Hiç aklımdan çıkmadığın gibi, geceleride düşlerimde sık sık ziyaretime geliyorsun. Uykusuz gecelerimde, daldığım her saniye senle geçiyor, uyanmayı hiç istemiyorum. Çünkü, uyandığımda yanımda olmayacağını biliyorum. Seninle aynı dünyada yaşayıpta sensiz nefes almak, sabahları sensiz uyanmak canımı acıtıyor KIRÇİÇEĞİM.

Yataktan kalktığımda, ya canım ellerini tutmak isterse ben ne yaparım diye hayıflanıyorum.

Hangi organıma sensizliği anlatabilirim. Her saniye her an içimdesin, kalbimdesin. Seninde artık karşılık verme zamanın gelmedi mi ? Biraz olsun inadından vazgeçsen:.. Sevmek için sende mücadele et, sevdiğini eskisi gibi söyle, hemde defalarca, sesin kısılana dek... Sen başkaları gibi bırakıpta gidenlere benzeme sakın, hep eskisi gibi kal, hep aynı bana yakın..

Eskiden hep söylerlerdi de inanmazdım, ayrılık gerçekten ölümden betermiş. Şimdi daha iyi anlıyorum, bir insanın sevdiğinden ayrılması hayatını mahvetmeye yetiyormuş. Beni, evlenme yıldönümümüz olan 19 Kasım 2007' de ayrılma mesajı yazarak öldürdün. Şimdi de benim doğum günüm olan 21 Temmuz' da hayata tekrar tutunmam için yardım etmeni istiyorum. 21 Temmuz 2009' un sensizliğin son bulduğu, beraberliğimizin tekrar başladığı dönüm noktası olarak kalmasını istiyorum.

Acaba senden çok şey mi istiyorum? EVET veya HAYIR kelimelerinin hayatımızda bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Hayatın gülen yüzü hep seninle olsun bebeğim. Seni seviyorum KIRÇİÇEĞİM....

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..