Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Seni andım bu sabah

Seni andım bu sabah
 

Sevgililer Günün Kutlu Olsun Aşkım


Seyyah oldum gezerim şu garip alemi
Eyvallah tattım kaderin her türlü nimetini
Var mıyım yok muyum bende bilmiyorum ya
Gel ey gönüller sultanı sevgili
İllaki gel, seni bekler şu yaşlı gözlerin sahibi
Liyakatsız sevgiler tutmadan ellerimi
İliklerime işlemeden dünyanın çirkefi
Lebi derya yutmadan tüm ümitlerimi
Evreni kucaklayan şefkatinle gel
Rayihalar saçarak gel

Gel ey sevgililer sevgilisi gel!
Üzerine bastığım topraklar hatırına
Nidaya muhtaç dualar hatırına
Ümmetinin yetim çocukları aşkına
Narında yanmadan hasretin, gel

Kutlu şehrime güneş gibi doğ
Uzansın makbere günahkar bedenlerimiz
Tene dolmadan ilahi ateş
Lâ olmadan kanu kerem
Unutmadan erdemi beşeri alem gel, ey sevgili!

Olmasın istemem tutacak tek bir dalım
Layık değilsem şefaatine neyleyim dünya olsa malım
Sevginden düşmeyecekse payıma tek bir tayın
Unutulsun tarihim unutulsun adım
Ne cennet isterim ne de isterim olsun sarayım

Aşkınla yanan şu maşuka bir bak
Şemaline gerkefle işlenmiş adın
Kıyamet kopsa, kaçmaz senden bir adım
Iraklığın zamanların ötesine meyyal
Mabedime düşmesin ayrılığın gölgesi ey yar

Gönüllere destanlar yazdıran nurunla gel
Seni bekliyoruz ey Nebi
Seni özlüyoruz ey Resul
Gel...!



dil-ruba 14 Şubat 2013 /05:50

 
Toplam blog
: 41
: 486
Kayıt tarihi
: 11.01.13
 
 

İlkokul mezunuyum. Müzikle ve şiirle ilgileniyorum, yazmayı seviyorum.. İki edebıyat sitesinde (a..