Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni Anlatırlar

Seni Anlatırlar
 

Seni anlatırlar

Şehirler seni anlatır bana

Yollar arabalar

Kalabalığın gürültüsü

Senden bahseder


Şarkılar seni söyler bana

Önünden geçtiğim kasetçide

Kulağıma takılırsın

Durup dinlerim


Şiirler seni anlatır bana

Kitapçıda dikkatimi çeker

Bakarım

Mısra mısra

Her kafiyede sen varsın


Yoldaki çiçekçi seni sorar bana

Sevdiğine bir gül diye

Bir gülle güller açsın yüzünde

Kırmızı kırmızı

Herkes seni sorar bana

Dostlarım, arkadaşlarım

Başımı eğer susarım

Neredesin

Ben de bilmiyorum…

 
Toplam blog
: 15
: 514
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1985 Edirne Doğumluyum. Elektrik Mühendisiyim. Türkiye'nin çeşitli yerlerinde projelerde çalışıyo..