Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni ararken

Seni ararken
 

Hasretine yürürken yavaş yavaş

Bir hüzün oturuyor yüreğime daha bir

Arkamdakilere bakıyorum yürüdükçe

Ve göremiyorum seni.

Oysaki hasrete giderken adım adım sen orda,

Arkamda kalmamalımıydın?

Bak matematikte yanılıyor bazen hayatta

Yürüyorum hasretine, yavaş yavaş

Sessiz sessiz

Her adımım birer çığlık

Ve ben ağlıyorum şimdilerde

Yine yeniden...

Dönüp dönüp bakıyorum arkama ama yoksun!

Önüme bakıyorum, sağıma bakıyorum.

Yoksun solummu yok yok ordada yoksun

Peki nerdesin.

Korkuyorum, seni kaybetmekten..

Ama seviniyorum birden çünkü

Çünkü ben aynaya bakıyorum şu an ve ağlıyorum...

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..