Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni bekledim de Âye

Seni bekledim de Âye
 

gündüzden hazırladım
gece göreceğim düşümü
şimdiden meraktayım
şimdiden çıldırık Âye 

şiirini yazdım senin
daha şimdiden
ezberledim bile
şarkının sözleri zaten
dilimin ucunda hazır
resmini de akşam çizeceğim
günün batımında 

beyaz örtülü masada
senin o en sevdiğin çiçek
erguvan
mavi çini vazoda
sen otururken sağımda
ben de solunda Âye 

sâde takım elbisem
elimde kırmızı karanfil
senin için Âye
avuçlarım terliyor bak
gözlerim parlıyor
sevinç ferinden
kalbim
çıktı çıkacak yerinden
daha şimdiden 

saate bu kadar da sık bakılmaz ki
hem baksam da ne çıkar ya
akrep takıldı bir yere
yolkovan uyuşuk
zaman durdu Âye 

hadi kapım
çal zilini
hadi ellerim aç kapıyı
sus yüreğim sen de
sus artk be ! 

aha !..
çalındı kapım
vuruyor tak tak
işte geldin bak
hadi aç kapıyı
hadi gir içeri
hadi gel artık Âye 

içim böyle der de,
ahhh
nerdeeee !..
o an açıldı
hayal denilen perde
olmaz olsun
sevda var serde 

çalan saatin ziliymiş
gelen de, güneşin ilk ışıkları
alnım buz gibi ter ter
kapı önünde yığılıp kaldım
boşa çıktı her sefer
yine boş bir umutla
yarım kaldım
yine hayale mi daldım ? 

hiç gelemeyecek misin
göremeyecek miyim seni
yine cansız kaldım bak
öldürecek misin beni Âye 

düşde bile olsa
gelir misin
çıkıp gelsen bir gün
ölür müsün 

ölür müsün ? 

 

 

Muzaffer Yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..