Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni bekliyorum

Karanlığı bekliyorum gün batmadan
yıldızlar gelsin de onlara anlatayım ılık bi müzikle birlikte
sana olan aşkımın güzelliğini
hani bazı şarkılar vardır ya
alır götürür bir anda seni unuttuğun mutluluklara
her gece ben seni bekliyorum unuttuğun anılarda
yağmurlarla yıkanan yolları özlüyorum
o çiğ kokuyu özlüyorum seninle tadını bulduğum
ellerini özlüyorum sımsıcak nefesini...
sana dair yaşadığım hayatımın gülümseyişlerini geri istiyorum.
seninle yaşamk istiyorum bu hayatı
ellerini bırakmasam hiç, sadece seninle yaşasam ben bu şehri
sadece sana adasam bu hayatı
gözlerini özledim,
sıcacık bakışlarının tadını duyumsuyorum bazen
içim titriyor
aklımdan çıktığın her an bi suç işlemişçesine ellerim terliyor
ve ben yine seninle düşler kurmaya bırakıyorum kendimi
imkansızlıklara...
affedilmeyen bi çok şeyi silen ben
şimdi ne oldu da böyle uzağım senden?
olmasaydı diye isyan ettiklerim o kadar çok ki
sen benden öyle uzaksın ki
unutabilmek için kendimi zorladığım günler geride kaldı
kabullendim benden gitsende içimde ömür boyu yaşayacağını
senden vazgeçtiğimi kabullendiremiyorum kendime
senden vazgeçtim diyemiyorum.

 
Toplam blog
: 14
: 652
Kayıt tarihi
: 02.04.08
 
 

Kamu yönetimi okuyorum. Siyaset i seviyorum. Her türlü görüş hakkında bilgi almak istiyorum. Şiir ya..