Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni bekliyorum

Seni bekliyorum
 

Ben sadece bir düğmeye dokunmuştum!


Bir umut uyanır içimde
Akşamdan kalma arsız bir umut
Sevda şımartır onu, yüz verir
Tepemde gezdirir
Küçük ama şımarık bu umut
Seni beklememe neden olur

Mahşeri kalabalık içerisinde
Kepaze yalnızlık bile sindiremez onu
Yarı uykulu bıkkın gecelerde
Seni beklerken uyuyakalırım ya
Her yanım tutulmuş yürek tutkun
Sebebim bu yalın, bu fakir umut olur

Bazen kitap okurum seni beklerken
Dikkat kesilirim yazılanlara
Umut bu ya
Belki satır aralarında, belki bir kelimede
Sana dair bir şey bulurum
Bahane o olur seni beklememe

Bazen de acemi çocuk gibi dalarım ağaçlara
Ballanmış sevda toplamak için
Düşerim her seferinde dilimde sevda tadı
İncinir her yerim yürek kırılır
Umut el verir kaldırır ayağa
Seni beklerken sarar yaralarımı

Her dem böyle umutla beklerim seni
Hissetmek, bilmek, anlamak için aşkı
Ah be güzelim kısacası
Zoraki tenime sokulman değil beklemem
Köz olup sönmek değildir yaşamak
Kor kor tutuşmalara seni bekliyorum

Uğur YAĞMUR

 
Toplam blog
: 36
: 1120
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

İstanbul'da 1967 yılında doğdum. Askerlik harici bütün yıllarım bu şehirde geçti. İşletme mezunuyum,..