Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seni Bekliyorum

       Sen gideli bu gün 17 gün oldu. İnanmıyorum nasıl beni bırakıp gittin. Oysa biz seninle her yere beraber giderdik. Bakkala bile. Beni birdenbire aniden birkaç saat içinde bırakıp gittin.  Ne olduğunu anlayamadım. Doktorun uzun uzun anlattığını sonucunda ne söyleyeceğini tahmin ediyordum artık kötü bir şey olduğunu bliyordum. Bir kelime duyabildim o kadar lafın sonunda kurtaramadık malesef..........

Her seyin bittiği andı. Sanki bir yere gitmişte  gelecekmiş gibi geldi. .....

Hala öyle bekliyorum ........
Saat 12 de artık kahve içmiyorum.
Bekliyorum sen yapıp getirirsin diye
Her öğlen yaptığın gibi
Her oturduğum yerde sana yer ayırıyorum.
Gelip yanıma oturacaksın diye.....
Anlatmak mümkün değil.
Boğazım düğüm düğüm.
ÇOcukların yuzüne bakamıyorum
Sana benziyorlar diye
Onlarda yaşıyorsun canım.
Biz kilit olduk sensizliğimizi yaşıyoruz.
Biliyormusun Türkiye nin her tarafından
Telefonlar aldım seni azıcık tanıyanlar bile aradı
Ne cok sevgi saygı birakmişşsın
Ne mutlu sana  
Ne acı bana  bunları sana anlatamıyorum
,Biliyormusun hangi şarkıyı dinliyorum.
Elbet bir  gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak.........
 

 
Toplam blog
: 59
: 720
Kayıt tarihi
: 02.08.10
 
 

Mimar Sinan Üniversitesi, heykel bl. nü bitirdim. 5 kişisel sergi açtım. Bir çok karma sergilere ..