Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Aile
 

Seni bekliyoruz

Bebeğim, canım

Bu sana yazdığım ilk mektubum, sana seni nasıl sevdiğimizi, anneni ama en çok da babanı anlatmak için yazıyorum.

Minik kuzum, biz seni öyle büyük bir aşkla istedik öyle çok dua ettikki bizim nasibimiz olman için, Allahım seni nasip etti bize şükürler olsunki. Bunu senin odana çerçeveleyip asıcam, inşaallah büyüyüp okuduğun zaman, sen büyüyene kadar ben sana okuduğum zaman, bizim daha doğmadan seni nasıl sevdiğimizi anlıycaksın. Daha odana asılıcak ne ilklerin olucak.

İlk derler ya annenin içine düşünce anlarmış diye bende seni öyle anladım. O akşam bi tuhaf oldu içim ilk defa bu kadar yoğun hissettim içimde olabilirmisin diye. Meğer öyle minikmişsinki daha.

İki gün sonrada emin olduk bebeğim şükürler olsunki içimdeydin.

Bebeğim, canım, minik kuzum içim titriyor şimdiden sana, minnacıksın daha ama ölüyorum senin için.

Bu kontrolde, 10 haftalık olmuşsun miniğim ve artık iyice belli oluyosun, on haftalıksın ama on tane resmin var şimdiden elimizde. Minik kuzum beni hiç üzmedin hiç yormadın, hatta daha iyi daha, enerji dolu olmamı sağladın. Miniğim hep böyle ol hiç üzme bizi.

Allahım seni elime almayı, koklamayı, öpmeyi nasip etsin bana. En güzel günlerini görmeyi nasip etsin bize. (Bu arada senin cinsiyetini henüz bilmediğimiz için miniğim senin adın, baloş ama bu geçici bi durum sakın üzülmeJ)

Hayat hep mutlu etsin seni bebeğim, hep güldürsün, ve eğer üzülürsende, hep yanında olmayı nasip etsin bizede.

Senin mükemmel, bir baban var miniğim, hayatımın aşkı hayatımın erkeği herşeyim.

Sen şimdiden onu çok seviyosun biliyorum.. Büyüyünce de benim gibi hergün daha çok seviceksin babanı.

Çünkü sen onu üzsende, hep sevicek seni. Kızdırsanda hep anlayış göstericek, olurda çok kızıp küserse sana akşama kadar bile dayanamıycak, haklıda olsa gelicek. Senin gibi minnacık kafasıyla koynuna giricek.

Hep böyle olcak bebeğim, çünkü anneni de böyle seven, kocaman, tertemiz kalbi olan dünyadaki en iyi baba senin baban. İtiraf ediyorum, baban gibi olman için dua ediyorum hep.Bendende alıcağın güzel huylar olsa bile bebeğim, sen herşeyinle baban gibi olursun inşaallah.

Ben ondan daha çok hiçbirşeyi sevemem diyordum, oda benden daha çok kimseyi sevemez derken, SENİ DAHA ŞİMDİDEN BİRBİRİMİZDEN DAHA ÇOK SEVİYORUZ. SEN KOCAMAN GERÇEK BİR AŞKIN BEBEĞİSİN MİNİĞİM. ALLAHIM BİZE ÖMÜR VERDİKÇE HEP YANINDA OLUCAĞIZ. BİZİM İÇİN HİÇ BÜYÜMEYECEK MİNİK ELLERİNİ TUTUCAZ BEBEĞİM.

SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUZ BALOŞUMMMMMMM

 
Toplam blog
: 14
: 1643
Kayıt tarihi
: 11.04.07
 
 

Halkla ilişkiler 1. sınıf öğrencisiyim. Yeni yeni keşfettiğim blog sitelerinden en çok beğendiğim ve..