Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Seni böyle severdim

Seni böyle severdim
 

Alıntı.


Keremin yangınında Aslı'nın dilleriydim
Yaktı vuran gözlerin kirpik sen karasından
Mecnun'un Kaf dağ'ında Leyla'nın elleriydim
Yoldu bana izlerin yürek sen yarasından.
 
Seni böyle severdim saklardım içten içe 
Var mıydı ben şaşkını gözün baksa uyurdum 
Bilsen nasıl överdim bilmezdin hiçten hiçe
Başına çal aşkını bendin ç/aksa büyürdüm! 
 
Talih kuşun mu sandın? Serçe kanadım aklı 
Yıktın eyledin güven kerhen siz yığılacak
Ben sandıkça nem yandın? Yine kanadım saklı 
Sanma artık aşk öven suçlu siz boğulacak! 
 
Kızıl lekeli küften elim uzanmaz saki
Vaadi tam bıraktın hallaç gibi savruldum
Sitem boş eften püften dilim kazanmaz baki 
Vicdansız ham duraktın harman dibi kavruldum.
 
http://www.edebiyatdefteri.com/seni-boyle-severdim-86882-1-siiri/
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..