Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni bugün terk ediyorum

Seni bugün terk ediyorum
 

* foto alıntıdır


gece saat tam 12'de
dinleyeceğim bir müzikle siliyorum
sana yeni yaşının hayırlı olacağı günde
seni, yeni yaşınla bırakıyorum, yeni yaşamlara
tıpkı senin yaptığın gibi hediyeni başkasına veriyorum

seni bugün terk ediyorum
senden ben de geçip gidiyorum
tıpkı senin benden geçtiğin gibi
vazgeçişe kadeh kaldırıyorum
seni, doğum gününde, beni değiştiğin şeylere bırakıyorum

her yıl yaşlandığında hatırla diye en çok
bu şiiri doğum gününe armağan ediyorum
ve koluma, doğum günlerimizin dövmesini yaptırarak
seni bugün, doğum gününde terk ediyorum

ve bu gece saat tam 12'de Rüzgar, Pikap Bar'da
bu terk edişin 'kördüğümünü'çözecek.

Doğum gününü kutluyorum.

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..