Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni büküp, büküp, öpmeliyim aşkım!

Seni büküp, büküp, öpmeliyim aşkım!
 

Sevgili Sevgilim Milliyet


Sevgili Sevgilim;

Sevgilim demeyi sevmediğim halde sana bugün sevgilim diyorum aşkım!

Biliyorsun!
Seni tanıdığım günden beri, her Allah'ın günü sana yolculuk ediyorum! Bu yolculuklarım her ne kadar sensiz geçse de hiç yorulmadım canım. Bir an önce, ilk sefere yine bilet almalıyım. Bir daha seyahat etmeliyim sana... İşimi, gücümü, geleceğimi her şeyimi sana yönlendirmeliyim.. Ve bundan hiç bıkıp usanmamalıyım..

Uyumlu olmam gereken bütün hayat şartları beni zorlamamalı.
Bütün yollar yeşil ışık yakmalı bana.. Sen solumalıyım bu göçen atmosferle.. Sevdan küresel olmalı ve öyle yakmalı..

Tek isteğim!
Hani şöyle, son bir defa; boylu boyunca ve bütün detaylarımla sana doğru eğilip, sonra uzanıvermeliyim yanına.. Sonrasında da içimizden akan sonsuz ırmağın aşkıyla, ''seni büküp, büküp, öpmeliyim, (öpeceğim) sevgilim!..'' Hani şu;varamadığım yarınlarımızla..

Görüyorsun (Okuyorsun) değil mi sana neler, neler, doğurdum, Allah'ın bu sabahında?

Yaptığım işi neden soruyorsun ki sensiz yaşamak parasız değil mi?

Bugün 25 Aralık 2008



Dünyanın noktasından virgülüne derken, bulunduğum ülkeden.

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..