Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Seni bulamıyorum

Seni bulamıyorum
 

Bazen insan sevdiğini arar içinde bulamaz


İçimden atsam, atılmıyorsun,
Unutmak kolay kaçmak zaten,
Bilirsin zorları sevdim hep,
Kolay bir yaşamı seçemem,
Kolay olmalıydı hayat senin için,
Sen oldun hep kolayı seçen,
Anlatsam sana bir bir olanları,
Anlayabilir misin küçüğüm,
Gecelerin zehirini içmelerimi,
Sigaramın sensiz zamanlarda,
Dudaklarıma bıraktığı hüzün rengini,
Sensizliğin karanlık kuytularını,
Anlatsam sana ne var ne yoksa,
Anlatabilsem delice sevmelerimi,
Hayalin gibi terke etmeyi mi seçersin
Yoksa bulabilir miyim gözlerindeki beni?
Merak ediyorum sevgili söyler misin?
Benim gibi ölümüne sevdiğini,
Bir gün gelirde duyabilir miyim?
Umutlarımı yeşil mi tutayım içimde,
Yoksa renksiz mi kalsın,
Sensizliğin yüreğinde,
Artık hüzünler acıtmıyor canımı,
Ve ben sana hasretliğimi,
Bir cığara kağıdı gibi duman duman,
İçemiyorum sevgili,
Yazamıyorum seni kaç zamandır,
Ağlayamıyorum, susuyorum,
Kimsesiz kaldım bu koca şehirde,
Kendim gibi, seni de bulamıyorum.

 

BAKİ EVKARALI

 

http://www.faebook.com/bakican

http://www.bakican.com

 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..