Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok özledim.

Seni çok özledim.
 

Ankaram seni ve orada bıraktıklarımı özlüyorum.


Şehirler ayrıldı önce,

Yıllar girdi arasına,

Farklı hayatlarda tırmandık,

Ömür merdivenlerine,

Senin fidanların büyüdü,

Bende çorak toprak...

Uzaklardan,

Aynı güneş ısıttı yüreğimizi,

Yağmur damlaları hatırlattı,

Yürüdüğümüz Ankara sokaklarını.

Soğuk kış günlerinde içtiğimiz,

Biranın tadını,

Otobüs bileti bölüştüğümüz durakları,

Uğurlarken alelacele öpülen,

O, sıcacık dost yanakları.

Özledim be dostum.

Gençliğimi özler gibi özledim.

Kafesteki kuşlar gibi özledim.

Her merhaba arası,

Özledim seni...

Seni çok özledim...

Simitçiler,

Ankara simidi satıyor buralarda,

Nerde o tad, o çıtır simitler,

Adı benziyor, tadı başka...

Ben Ankarada sevdalıymışım,

Orda düşmüşüm hasrete, aşka..

Ayazında, bağrı açık gezmişim,

Kızılay'da, Ulus'da, Mamak'da...

Ankara' yı özledim be dostum.

Gençliğimi özler gibi...

Kafesteki kuşlar gibi özledim...

Hele de seni can dostum,

Hele de seni...

Her merhaba arası özledim.

Seni çok özledim.

Çok özledim...

Selma Güneş

 
Toplam blog
: 39
: 761
Kayıt tarihi
: 08.03.09
 
 

Yaşamı tüm engellere rağmen sürdürmekten yorgun bir savaşcıyım. Anadolu Üniversitesi İş idaresi Bö..