Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok özledim sevgilim

Seni çok özledim sevgilim
 

Eğer hala hayattaysa sevdiğinizin sevgilinizin kıymetini bilin...Ahmet İdiz..


Bugün Ay'ın ondördü canım sevgilim
sensiz beş yıl geçmiş, hala unutamıyorum
Yine yoksun yanımda, canım yanıyor
Her gün resmine bakıp ağlıyorum

Sahile indim bugün, ilk buluştuğumuz yere
Seninle ne hayaller kurmuştuk sevgilim
Kalbim acıyor, hala o günü hatırladıkça
İçimden bir parça koptu sanki..

Gülüşün bir türlü aklımdan gitmiyor hala
Sen mutlu oldukça, dünyalar benim oluyordu
O bakışlarını o gamzeni nasıl unuturum sevdiğim?
Yoksun işte, keşke yine yanımda olsaydın

Ben sevdim mi bir kere severim, O'da sendin
Senden başkası yalandı bana meleğim
Keşke bana şaka yaptım diyip çıksan karşıma
Ama yoksun, deniz aldı seni benden götürdü uzaklara....

Ahmet İdiz....

Sevdiğinizin, sevgilinizin kıymetini bilin, hala yaşıyorsa....
Ahmet İdiz..

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..