Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok özledim

Sana sarılmayı özledim,
sarılıp iç çekmeyi,
masum gözlerinde kendimi görebilmeyi...
yanına oturup seni izlemeyi, konuşmayı ordan burdan,
hatta saçmalamayı bana kıyamayacağına inanarak.
bilmek kadardı seninle yaşamak,
acıya ve Tanrı'ya şükredip insansı eğilimlerden haz duymaktı.
bıraktığın yatağa uzandım son kez
ve ellerimi göğsümde birleştirip kalbimi yokladım hala orada mı diye.
bazen odanın kapısında okuduğum dualara sığındım,
bazense çevremdeki kalabalığın anlamsız gürültüsüne
ama hiçbir şey fayda etmedi içimde yarattığın boşluğa,
hiçbir şey, bir an olsun unutturamadı seni bir daha asla göremeyeceğim gerçeğini.

ne değişir ki zamanla?
neye dönüşür içimdeki şiddetli acı?
daha ne kadar yürüyeceğim varlığıma tutunarak,
ne kadar sürecek her ayağa kalkışımda tekrar yere kapaklanışım?

seni çok özledim, seni kendimden bile çok özledim babacım...
 

 
Toplam blog
: 10
: 507
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

  Yalnızlığın da mutluluğun da en koyusunu bir anda yaşayabilen biri olarak sadece yazmaya ça..