Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok özlüyorum

Seni çok özlüyorum
 

Özlemin içimde gittikçe büyüyor....Resim netten alıntı....


Yeni tanıştığımız zamanlar, bizim için her mevsim bahardı. 

Sanki, gökten üzerimize mutluluk yağmurları yağardı. 

Eski günleri özleyip, belki de geriye dönüp bakarsın. 

Sen benim gözümde hala, o tanıdığım ilk baharsın. 

Dudaklarından öptüğümde, ısıtırdı nefesin bedenimi. 

Sevinç dolardı içime, kokun açardı nefesimi. 

Ne zaman karşılaşsak, hayat bulurum gözlerine baktığımda. 

İçim içime sığmaz, telefonda dahi olsa sesini her duyduğumda. 

Her günüm sensiz geçiyor, rüyalarımda bile seni görüyorum. 

Uzun zamandır yoksun yanımda, seni çok özlüyorum.... 

 

Mustafa TARKAN 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..