Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni çok seviyorum ...

Yazıyı yazmadan önce ilk nerden başlasam diye çok düşündüm sonra fark ettim ki içinde senin adın geçen her şeyin her anı değerli ve anlamlıydı benim için satırlara dökmek istedim bu gece içimi …

4 yıl önce bugün 4 Ekim'de tanıdım seni … Hayatıma girmenle bambaşka biri yaptın beni …

4 yıl önceydi, yorucu geçen saatlerden sonra, gün bitmiş hava kararmak üzeriydi ben camdan derinlere dalmışken sen geldin o kadar dalmışım ki boşluğa, bana sorduğun soruyla irkildim önce sonra başımı çevirip gözlerine baktığımda kararan hava birden aydınlandı gönlümde sanki havai fişekler birbiri ardına patlatılıyordu bizim için .. İşte o an anladım hayatımın tek aşkı olacağını …

Önümüz bayramdı ve ben tatilde memleketime gidecektim eşimi o ilk günden sonra 5 gün görmedim 6. günü  Bengül üm canım dostumdan bir mesaj geldi telefonuma havada aşk kokusu var yazıyordu mesajda döndüm aradım sonra konuştuk beni sorup hakkımda uzun uzadıya bilgi almış meğer eşim ortak arkadaşlarımızdan …

Bir gün iş çıkışında gelip beni alıp konuşmak istedi , Bengül benim nasıl titiz nasıl kıl bir insan olduğumu bilir inanılmaz temizlik hastasıyımdır hayatıma alacağım erkeğin her şeyiyle mükemmel olmasını isterim temizlik konusunda, belki fazla mükemmeliyetçi olabilirim her zaman bakımlı ve temiz olmayı seviyorum ..  ( doğuma bile makyajla girdiğim düşünülür ise .. ) bana tembih üstüne tembih veriyordu Bengül …

İlk yemeğe gittiğimiz yerin zemini kumdu benim ayağımdaki topuklu ayakkabıların topukları kuma girince biraz moral bozukluğu olmadı desem yalan olur  ip üstünde yürüyen hokkabazlar gibi dengede durmaya çalışıyordum eee daha ilk gün elini tutmak ta olmazdı  , içimden söylenmeye devam ederek rezerveli masamıza geçtik

Masaya oturduğumuzda eşime söylediğim ilk cümle ayakkabılarım temizlemem gerekiyor olmuştu , bu hareketim eşimin ağzına baya bir süre beni sakız yapmıştı ki hala zaman zaman  şaka maksatlı etrafı dağıtmayalım gibi uyarılarda bulunduğumda bana hep o günü hatırlatır senin ne kadar temizlik hastası olduğunu o gün anlamıştım der gülerek …

Ooo sohbet süper gidiyordu masada kahkahaların biri bitmeden biri atılıyordu eşimin söylediği cümle hala kulağımda ; bunca yıl beklediğim senmişsin meğer , dedi .

İş yerinde beni bekleyen kızlar çatlamışlar meraktan, içeri girdim üzerime atladılar ne oldu ne oldu hadi anlat diye yırtındılar baya bir gülümsedim yüzlerine Bengül hadi kızım sen kimseyi kolay kolay beğenmesin şaka yapıyorsun değil mi deyip inanmadı ilk baştan sonra oturup anlatınca şaşırıp kaldılar …

Eşim beni her gün her saat başı iş yerimde ziyarete geliyordu, o telefonda konuşmayı mesajlaşmayı sevmeyen adam  bir gün elinde iki ayrı hatla geldi yanıma bunlar bizim sabaha kadar mesajlaşıp konuşabiliriz artık dedi o eşsiz gülümsemesiyle …

Evimiz 5. kattaydı bizim, o gün de o kadar yorulmuştum ki zar zor çıkmıştım merdivenleri tam kanepeme uzanmıştım ki zil çaldı . offf offf bir rahat yatamazsın ki bu evde diye klasik tripleri atarak otomatiğe basmak için kalktım yataktan , megafona kimo dediğimde cevap alamadım herhalde yanlış bastılar deyip kanepeme geri döndüm tam uzandım hayda yine zil, koridordan öyle sinirli gidiyorum ki anlatmam kimse artık bayağı bir kalayı yiyecek benden kapıyı bir açtım karşı dairenin önüne kadar kırmızı gülle doluydu kapının önü sonra eşim geldi aşağıdan kapıyı açarken ki gerginliğimden eser kalmamıştı çok şaşırdım bizim ilk çekildiğimiz fotoğrafı da büyütüp güllerin orta yerine koymuştu eşim duygulandım inanılmaz bir jestti bu çok mutlu oldum boynuna sarıldım ağladım defalarca kez onu çok sevdiğimi söyledim hayatımda ilk kez böyle bir sürprizle karşılaştım çok hoştu ama bunun arkasından başka bir şey çıkacağını tahmin edemedim, eşim sonra elimi tutarak diz çöktü ben şaşkınlıkla ve ağlayarak ne yaptığını anlamaya çalışıyordum cebinden yüzüğü çıkardı ve uzun konuşmayacağım aşkım dedi, 30 yaşında ilk kez aşık oldum aşkı bana sen yaşattın ve son aşkım ol ellerimiz bir daha hiç ayrılmasın BENİMLE EVLENİR MİSİN ? dedi …

Ağlayarak ve bağırarak EVEEEEETTT dedim defalarca kez EVEEEEETTT ….

Sonra  evlendik …

Birlikte ne hüzünleri ne mutlulukları paylaştık bu zaman diliminde, bir de dünyalar güzeli bir bebek nasip etti RABBİM bize …

Okuduğum kitapta yazan şu mısralar çok hoşuma gitmişti : “ Bir insan , piramitlerin yakınındaki bir kulübede mutluluğu bulabilmişse niye bir sarayın düşlerini kurar ki “ diyordu haklıydı ben aşk ve huzur dolu kulübemde sen ve kızımla çok mutluyum dilerim aşk ve huzurla çıktığımız bu yolculuk hep aynı aşk ve huzurla devam eder .

Güzel bir gülü, güzel bir geceyi, güzel bir aşkı herkes ister.
Önemli olan gülü dikeniyle, geceyi gizemiyle, aşkı tüm derdiyle sevebilmektir ...

Seni her şeyinle  seviyorum iyi ki varsın CANIM EŞİM …

Daha nice senelere eskimeyen tutku ve sevgiyle ….

04 . 10 . 2011 

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..