Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Seni çok seviyorum Baba...

Seni çok seviyorum Baba...
 

Baba sevgisi nasıl bir şey bilmiyorum yo yo sakın babam yok zannetmeyin bir babam var hem de aslan gibi bir babam var evine çok iyi bakan 5 çocuğunu da en iyi şekilde büyüten bir babam var.Babamın tek eksiği sevgisizliği sevgisini gösterememesi oysa ki böyle miydik biz babamla…

Ben evin en küçüğüyüm yani son beşik o yüzden çok üstüme düşüldün her zaman babamda çok üstüme titrerdi Annem hep der baban sana yaptığını hiçbir çocuğuna yapmadı diye önceleri yani ben küçükken şimdi umrunda olmadığını düşünüyorum… 7 8 yaşına kadar babamdan başkasını tanımazdım.Babamın işten gelme saatine yakın balkona çıkar onu beklerdim geldiği anda da kapını arkasına saklanır içeri girer girmez boynuna atlardım oda beni kucaklar öper koklardı ne çok özlüyorum beni öpüşünü kokumu içine çekişini baba bir bilsen…

Sabahları erken kalkar ayakkabısını boyardım sırf para alabilmek için oda beni üzmez cebinde ki bütün bozuk paraları dökerdi elime.Akşamları ailecek oturur televizyon izlerdik ben koltuk yerine babamın omuzlarına oturur olamayan iki tel saçıyla oynardım oda hiç sesini çıkarmaz gülerdi toplardım saçını örmeye çalışırdım…O günler çok özlüyorum baba çok ben gene senin boynuna atlamak olmayan saçlarını örmek para için ayakkabını boyamak istiyorum baba ama olmayacağını biliyorum…

Seni çok seviyorum babacım BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN iyi varsın hep yanımızda ol varlığın yeter...

 
Toplam blog
: 7
: 826
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

1987 sivas dogumluyum. 5 yaşından beri İstanbul'da yaşıyorum. Lise mezunuyum. Özel bir hastanede çal..