Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok seviyorum

Seni çok seviyorum
 

seni çok seviyorum


seni çok seviyorum inan ki
canımdanda çok çok...
aradıgım herşeyi sende buldum
artık sen benim herşeyimsin

soludugum içime çektigim nefesimsin
gönlümün kapılarının sebebisin
yaşamıma anlam katan tek gülsün
sevdigim birtek sensin bunu bilesin

dünyanın hiç birşeyine degişmem seni
sen benim bahçemdeki kokulu güllerimsin
sabah yüzüme dogan güneşim,
içimi ısıtan sevdigimsin

seninle yaşamak ne hoştur
temiz duygularım sende coştu
kalbim hep sana koştu
her dakika seninle buluştu

aklım bak sende şaştı
genç yaşım sana yakıştı
yolum yolunda takıştı
gözlerin bende buluştu

inanmazsın belki sözlerime
dön bak ne olur gözlerime
inanırsın o, an her sözüme
seni sevdim bin özümle

Gonca Yeşiltepe


 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..