Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Seni çok seviyorum

Seni çok seviyorum
 

.........bir yıldız hep eksik samanyolunda...nerden baksan nicedir bir yıldız hep eksik usta....................................................................


seni çok seviyorum

seni çok seviyorum

her ne olursa olsun

her ne olursa...

.

seni çok seviyorum

enteresan

anlamsız

bu kadar uzakta

biliyorum

ama

bir sonra söylediğimde

bir öncekinden biraz daha fazla

seni çok seviyorum

bunca yıl sonra.

.

sen giderken benden

ben yuvarlanırken uçurumlarda

bütün hıncınla

basmak kurumuş bir yaprağa

ve var gücünle vurmak

yoluna çıkan küçük bir taşa

ve ölesiye üzgün olmak

cehennemin dibine gidesiye

bir ölü evindeymişcesine

üzgün olmak...

yapabildiğim sadece bu

sen giderken benden

bütün öksüz aşklar adına...

.

sen yağmur yağdırdığında

gözyaşlarınla

yani sürgünlerimi kavurduğunda

gözyaşlarınla

yani yapabildiğim kadarıyla

seni sevmekten arta kalanında

yani sana

bütün acemi kızmalarımda

bütün öfkem bu

yani olduğu kadarıyla

bütün öfkem bu.

.

zaten gerisi teferruatıdır hayatın

intiharlar

yürekte isyanlar

içten içe yaralanmalar

sadece teferruatıdır yaşanamamış aşkların.

.

sen benim öfkemi

bütün aptal aşıkların

iflah olmaz pişmanlıklarına say

kesilmemiş hayat hesaplarının

mutluluk ihtimallerine say

arta kalan bana kalsın

ne kadar kaldıysa

o kadarıyla yaşarım.

ama

seni çok sevivorum

her söylediğimde

bir öncekinden biraz daha fazla

her ne olursa olsun

her ne olduysa

seni çok seviyorum

seni çok...

 

prosayko   12/05/2013

 

  

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..