Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni Dün Gece Aldattım

Seni Dün Gece Aldattım
 

<ı>Evlilik aldatmaya rağmen ayakta kalabilir mi?

Evliliğinizi bitirmek istemiyorsanız, yada şartlar bitirmenize izin vermiyorsa evlilik ‘ kurum ' olarak ayakta kalabilir.

Sallanan bir kurum olarak.

Yıkılan kurum değil siz olursunuz bu durumda.

Önemli olan, siz ayakta kalabilecek misiniz?

Ona yeniden güvenip güvenmemeniz de ikinci planda.

Birinci planda, siz kendinize yeniden güvenebilecek misiniz?

Kırılan onurunuz, hayal kırıklığınız, öfkeniz, isyanınız, çaresizliğiniz, nefretiniz…

Bütün bunları nasıl yeneceksiniz?

Değerli bir vazo kırıldığında iyi bir yapıştırıcıyla yapıştırılabilir. Ama asla eskisi gibi olmaz.

İz bırakır, orijinalliğini ve değerini kaybeder.

Hayat boyu güvensiz yaşayabilecek misiniz?

Sevgisiz yaşayabilecek misiniz?

Ya beyninizi sürekli kemiren, ‘ Neden ‘ sorusundan nasıl kurtulacaksınız?

Kendinizi eleştirmekten, sorgulamaktan?

Zaman baskın gelip yaralarınızı sarabilecek mi?

Zaman en iyi ilaç olmazsa zamana yenilirseniz?

Yaralarınız daha çok acıyıp daha çok kanarsa?

Merhem yerine tuz olursa geçen zaman?

Birlikte gezdiğiniz yerler haram olursa?

Yerli yersiz göz yaşlarınız sel olup akarsa?

Aldatılmak ölüm acısı kadar ağır gelirse?

Toplum olarak aldatılmayı kabullenemiyoruz . ‘ Benim karım-kocam aldatmaz ‘ diye asılsız bir inancımız var. Aldatıldığımızda ise içimizde kin öfke birikiyor.

Hatta aldatılan kişinin kadın olması durumunda hormonlarının bozulduğu ve tiroit hastalığına yakalandığını okumuştum. Bu hastalığa yakalan hastaların %60 ının aldatılma hikayesi varmış.

Bununla ilgili bir yazı okumadım ama aldatılan erkeğinde beyninde ve yüreğinde de ciddi sorunlar oluşturduğuna eminim.

<ı>Evlilik aldatmaya rağmen ayakta kalabilir ama hepsi o kadar…

Özlem Tekin’ den bir aldatma şarkısı

<ı>

<ı>AŞK HERŞEYİ AFFEDER Mİ

Çok üzgünüm istemeden
Seni dün gece aldattım
Kim olduğu mühim değil
Sana bağlanmaktan kaçtım

Çok üzgünüm istemeden
Bir bakışa aldandım
İnan bana bütün sabah
Pişmanlıktan ağladım

Aşk herşeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk herşeyi affeder mi

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..