Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni düşlerken

Seni düşlerken
 

http://likeadream.deviantart.com/


Seni düşlerken yine aklım durdu

Hayallere dalarken nefessiz kaldım hayat durdu

Sensiz kaldım bu vücut sensiz durdu

Hayallerim sakinken birden kudurdu

Sorun etmedim sakince bekledim

Belki gelirsin diye arkandan gitmedim

Geleceklerine bugün de yenisini ekledim

Sen olmayınca düşlerimde tekledim

Arkamda yığınla hasretler var

Ne mevsimler geçti işte yine kar

Beklediklerim acaba bana mı oldu duvar

İşte yine elde hiçbirşey var

Tahmin ettim sen gelmeyeceksin

Beni yine bekleteceksin

Aslında sen de herkes gibi döneceksin

Beni bulamazsın artık arkamdan özleyeceksin

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..