Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni düşündüm

Seni düşündüm
 

internetten alınmıştır.


Dün gece yine aynı yerdeydim,

Hani hatırla birlikte gittiğimiz,

Koydum masaya bir tek, hem de sek,

Seni düşündüm.

Bir yudum, bir yudum daha,

Seni düşündüm.

AH! O şarkı nağmeleri çınlattı,

Seni düşündüm.

Bir, iki, üç derken,

Kadehler peşi sıra tükendi bitti,

Seni düşündüm.

Sigaramın dumanında kurdum hayallerimi,

Yaşadım anılarımı,

Yine seni düşündüm.

Gözü kör olsun bu meyhanelerin,

Gittim,

Seni düşündüm.

Döndüm,

Seni düşündüm.

Ayşen Arslangiray Kura

5.4.2011/İzmir
 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..