Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Seni düşündüm

Seni düşündüm
 

Yorgun Kalemim


Bugün seni düşündüm
Öyle uzun-uzun değil
Tek bir an için
O ana tüm benliğimi sığdırdım
Yalnızlığımı
Korkularımı
Özlemimi
Hasretimi
Bir de Sevgimi…
Seni düşünmek ne güzel!
Her şeye rağmen seni sevebilmek
Affetmek
Aramadığın saatleri silmek
Gelmediğin günleri yok saymak
An ve an senle yaşamak
Bensiz uyandığın sabahları
Yağmurda ıslanarak geçirmek
Başka bir kentte
Islanmak da güzel seninle,
Biraz üşümek
Biraz özlemek
Uçarak sana gelmek
Sarılmak
Öpmek
Gözlerinin derinliğinde kaybolmak…
Evet, bugün seni düşündüm
Uzun-uzun değil
Tek bir an için
Seni dualarıma kattım
Ve seni diledim tanrıdan
Bir de yağmur istedim ikimiz için…
Yarın İstanbul yağmurlu
Ben yine umutlu uyanacağım güne…


Yorgun Kalemim
 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..