Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

seni düşününce hala...

seni düşününce hala...
 

resim alıntıdır


ne zaman senden bir şey görsem ne vakit gezdiğimiz yere gitsem

adresini görsem mesela not defterimde yada senin bardağından su içsem

oyun kağıtlarına gözüm takılsa, bir müzik duysam birlikte dinlediğimiz

çanakkaleyi düşünsem mesela

siyah ikili koltuğa otursam, mutfağa girsem, banyo dolabını açsam

yeni baştan bir kadının yüzüne baksam, ortak tanıdıkla iki laf, kelam etsem

yahut biranın yanına kalamar alsam

gittiğin geliyor aklıma, öylece gittiğin ve bir daha gelmeyeceğin

gitme nedeni ile kalma nedenini karşılaştırıyorum, denklem diyorum sonra, ki yanlış ki hatalı

sonra savunmaktan vazgeçiyorum, boş ver değmez, görmüyorsa diyorum

aşka ispat gerekmez geliyor aklıma, neden ve sonucu kabullenemiyorum

gururun tehlikesine yakalanmışız meğer, göz bağlanmış, kör ebeyiz, yazmaya korkuyorum

son gece aklıma geliyor, siyah kazak, mavi kazak, ilk kazak

ve ne zaman seni düşünsem yeni baştan, ne vakit ansam, ismin aklıma gelse

ben hala ağlamaklı oluyorum, peşi sıra satırlar yapıştırıyorum ekrana

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..