Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '06

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Seni gidi seni

İlk sincap ile tanışmam Washington DC de Union Station metro binasının karşısında çimenlerin üzerinde öyle yemeği yerken yanıma bir sincap yaklaştı, kuyruğu boyundan uzundu, ona doğru bir parmak patates fırlattım. Alıp ön ayaklarınla bir ucu ağzına gelecek şekilde çevirip bir hamlede yedi. Onu daha yakına çekebilmek için biraz daha yakına bir tane daha patates parçasi fırlattım, daha yakınıma geldi patates parçasını almak için, sonunda karşılıklı ögle yemeği yedik.

O kadar sevimli görünüyorki yakından anlatamam. Yemeğin bittiğini görünce bir kaç hamlede ağaçlara tırmanarak ortadan kayboldu. Aradan uzun zaman gectikten sonra bir gun evden disari cikarken balkon kapisini hava almasi icin aralik birakmistik. Eve geldigimizde yerlere kabak cekirdegi kabuklari atilmisti. Beraber kaldigimiz arkadas cerezleri benim yedigimi ve kabuklarini etrafa attigimi dusundugunden olsa gerek tam tartisma baslamak uzere idiki bende tepki gosterince, anladik ki aralik olan kapidan iceriye sincap girip cekirdekleri yemis ve kabuklarinida etrafa atmis. Zaten cekirdekleri yiyen sincap balkonun cevresinden hic eksik olmadi. Yine ayni hatayi yapar miyiz diye, tabiki tekrarlamadik ayni hatayi. O evden tasindiktan sonra bizim cekirdek hirsizi hala oradami takiliyor diye bazen merak ediyorum.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...