Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni hep seveceğim..

Seni hep seveceğim..
 

Sevginin aşamayacağı engel yoktur..


Aşkın yolu uzundur incedir

İnişi çıkışı gibi düzcesi de vardır

Hep ağlayacak değil ya gözler

Mutluluk dolu kahkahayla gülmesi de vardır

Biz neler gördük seninle daha da göreceğiz

Ölsek de birbirimizi severek öleceğiz

Aşk nameleri söylemese de her zaman dilimiz

Ben senin saçların gibi

Çatık kaşlarını da hep seveceğim

Belki güllük gülistanlık bir hayat veremem sana

Zaten öyle bir yer de yok dünyada

Acısıyla tatlısıyla yaşayacağız bu ömrü el ele

Ben her an sana hasret

Yanındayken bile özleyeceğim

Hep aynı olmaz kişinin hali ruhiyesi

Bir muhabbet kuşusun sakinliğinde

Bazen tütersin yanardağ gibi ama

Bilirim aşkındandır

Ben senin volkan gibi patlayışını da seveceğim

Bazen canım bazen meleğim

Ben sensiz altın, gümüş, elması neyleyim

Değişmem saçının bir telini, kıskanırım rüzgardan

Ölsem de kalsam da hep

‘Seni seviyorum’ diyeceğim

Her doğum günü alır ömründen bir parça

Üzülme gençlik gidiyor diye

Yaş otuz üç ne ki

Yolun yarısı bile değil

Ben seni ellinde, altmışında, yetmişinde de seveceğim

Tuncay DAĞLI’dan sevgili eşi Elif DAĞLI’ya doğum günü hediyesi..

(4 Nisan 2010-İSTANBUL)

 
Toplam blog
: 121
: 1472
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunuyum. 28 yıllık g..