Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '16

 
Kategori
Yılbaşı
 

Seni hiç sevmedim 2016

Seni hiç sevmedim 2016
 

Bir yıl daha bitiyor. Ama biten 2016 yılı pek çok kişi tarafından iyi hatırlanmayacak bir yıl oldu. Patlamalar, ölümler, savaşlar, her güne yeni bir felaketle uyanmak 2016 yılında artık neredeyse olağan hale  geldi. 

 

Çocuk tacizleri, sokaktaki kadınlara saldırma, şiddet vs. liste uzadıkça uzuyor. Kutuplaşmanın iyice derinleşmesi, vicdan kavramını yitirmiş, doğruluk ve dürüstlükle ilgisi olmayan insanlarla da sık sık karşılaşmamız 2016' nın alameti farikalarından. Hain darbe girişimi, devleti örümcek ağı gibi sarıp, ele geçirmek isteyen adi bir yapılanma vs. vs. Ne çektirdin be 2016. Süt kardeşler filminde Şener Şen' in Kemal Sunal' a dediği gibi, seni hiç sevmedim 2016. 2017 umarım sadece tarih değişimi değil, aynı zamanda talih değişimi de olur hepimiz için. Bir çocuk tarafından sürekli rahatsız edilen bir temizlik işçisi vardı. Oğlum bak git diyordu çocuğa temizlik işçisi. Sonunda çocuğun kafasına süpürgesiyle vurmuştu. Ben de diyorum ki, 2016 oğlum bak git. 

2017 herkes için umut dolu, huzurlu ve mutlu bir yıl olsun.

 
Toplam blog
: 165
: 215
Kayıt tarihi
: 18.08.14
 
 

Gazi Üniversitesi İşletme bölümü lisans ve Mersin Üniversitesi İşletme yüksek lisans mezunuyum. M..