Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Seni kendimden çok sevdim

SENİ ÇOK SEVDİM

Ey yar ben seni kendimden çok sevdim,

Ne bir umut bekledim senden yana

Ne sonsuzluğa benimle gelmeni istedim

Gecelerce direndim hasretine

Direndim de anlatamadım kimseye

Ben onu kendimden çok sevdim diye.

 

Gidişlerine ağlayamadım doyasıya

Çünkü yanındayken de uzaktım sana

Ne dokunabilirdi elim eline

Ne de gitme diye haykırabilirdim ardından.

 

Beklerdim gecelerimi öldürerek

Uyku girmezdi saatlerce gözüme

Tek bir hece duysam dilinden

Sabaha kadar rüya gördüm gözüm açık

Kimseyi sokamazdım düşlerime 

* Hayatımın Sonu gelmek istemeyen şiiri gibisin sen * 

 

 
Toplam blog
: 3
: 215
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Ben 1973 Van doğumluyum Van'da yaşıyorum. Bir kargo şirketinde Oprs.Şefiyim, işimi çok seviyorum,..