Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Seni nasıl mı seviyorum?

Sevgilim soruyorsun bana:
‘Beni seviyor musun?’

Seni sevmek mi, aşkım?
Seni sevmek mi?

Diyeceklerimin hafif,
Benzetmelerimin kolay ve basit olmasından korkarım.

Seni elle tutulup gözle görülen herşeyin sonsuzluğu neyse
o kadar çok seviyorum.

Aşığım sana..

Materyalistçe seviyorum seni
Görülen şeylerin gerçekliği kadar..

Futuristçe seviyorum seni
Makinaların çalışma hızı gibi, çalışma aşkı gibi…

Nazım’ın şiirlerindeki
trım trım traklar gibi…

Mayakovski’nin ve onu örnek alan Nazım’ın dizelerindeki
Müzik ritimleri gibi..
Akıcılık gibi…

Dostoyevski’nin tutkuları gibi…

Şinasi’nin yenilik tutkusu gibi…

Namık Kemal’in Hürriyet Kasidesi’nde ki özgürlük aşkı gibi
“Ne efsunkâr imişsin ah ey didâr-ı hürriyet
Esîr-i aşkın olduk gerçi kurtulduk esâretten” der gibi…

Jan Valjan’ın vicdanı gibi..
Sefilliğinin çokluğu kadar..
Victor Hugo’nun romantizm tutkusu kadar…

Seni sen gibi
Seni ben gibi
Seni benden de öte
Seni herşeyden öte,
seviyorum.

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..