Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni neden çok seviyorum

Seni neden çok seviyorum
 

İsa YILMAZ


       - Seni neden çok seviyorum ?

       - Beni ben olduğum için. Olduğum gibi kabullendiğin için... Sana aşık olduğumda, hayatı tam olarak tanımıyordum. İkimiz de çok toyduk. Sen bana kişiliğimi geliştirebilmem için fırsat verdin. Benden yapamayacağım şeyler istemedin. Beni ne kendine, ne de hayalinde büyüttüğün kıza benzetmeye çalışmadın. Yapamayacağım, ya da gücümün yetmeyeceği şeyleri yapmamı beklemedin. Ailem ve arkadaşlarım içinde beni her zaman onurlandırdın, yücelttin. Fakat ben biliyordum ki, çok şeyi eksik ya da yanlış yapıyordum. Bana hep güven verdin, yardımcı oldun. Sana geldiğimde ben un idim. Sen ise su. Ben her an uçmaya dağılmaya müsaittim. Sen döküldüğünde toplanamayacak kadar akıcı. Ancak sen bana karıştıkça önce yumuşadım. Sen verdin, ben verdim. Derken ikimizin karışımından bir yumak hamur oluştu. Sonra etrafımızda bizi şekillendirmeye başlayan eller oluştu. Her biri parmaklamaya başladı biz. Kimisi çok yumuşak buldu ya da çok katı. Oysa biz hazırdık pişmek için. Ya da öyle sanıyorduk.

          Unuttuğumuz ne kaldı diye düşünmeye çekildik. Annen geldi ''mayası olamayan ekmeğin tadı olmaz, iyi pişmez'' dedi. Meğer maya çok önemli imiş. Kalitesi, ayarı, kıvamı çok mühimmiş. Sırtımızı okşayarak bizi sevgi ile bir güzel mayaladı. Üstümüzü hafif bir örtü ile kapatıp, ''hadi artık siz biraz uyuyun'' dedi. Derin bir uykuya daldık seninle. Sabah uyandığımızda sen ben, diye birşey kalmamıştı artık. Birbirimizin içine işeleyen maya(sevgi) ile ''biz'' demeye başladık. Ne senin sulu, ne de benim unlu halimizden eser kalmamıştı...

         

 
Toplam blog
: 24
: 772
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1954 Gaziantep doğumluyum. Çukurova Üniversitesi İşletme ve ekonomi bölümünü bitirdim. Uzun yılla..