Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni ölüme uğurladım

Varlığına alıştığım seni,sessizce sonsuzluğa uğurlamaya çalışıyorum. 

İçimde öldürdüğüme inanamadığım seni,başkasına anlatsam inandırabilirmiyim ki ?

Cevabını veremediğim sorular ve birşeyler anlatırken gözlerimi kaçırdığım yaşanmışlıklar ...

Kendime bile yabancı gelen sesimle ölüme uğurladım diyorum...

Gülümsüyorlar !

İyikilerle gülümsediğim sana keşkelerle yanıyorum, öfkeyle dolup taşan yüreğimi susturamıyorum...

Hayal kırıklığının verdiği hüzünle o öldü diyorum !

Ve seni sonsuzluğa gömme çabasında verdiğim mücadeleden uyanıyorum ...

 

 
Toplam blog
: 2
: 172
Kayıt tarihi
: 25.09.12
 
 

Meslek lisesi halkla ilişkiler mezunuyum. Akdeniz Üniversitesi halkla ilişkiler ve tanıtım okuyor..