Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni özledim baba

Seni özledim baba
 

İçimde sessizliğn yüz sürüyor..


Biliyorum, hiç sarılamayacağım boynuna.. Gün gelecek avuçlarımdan kaybolup gideceksin.. Ben çocukluğumdan beri hasretinle yanıp kavrulduğum baba özlemini yaşayacağım derinden hep.. Tıpkı şimdiki gibi..

Sana ihityacım var..baba şefkatine, hiç hesapsız saçlarımda dolaşan ellerine ihtiyacım var..Gözlerinde yanıp kavrulan, sorgusuz sualsiz, çıkarsız yüreğine ihtiyacım var...Yardım et baba yardım et... Kızışına, gülümseyişine, sarışına ihtiyacım var...

Hatırlıyorum çocukluğumda ne çok korkardım senden.Sen gelince kaçışlarımız başlardı odalarımıza..Sen gelince yüreğimize korku kaplar, üff derdik..buna rağmen nasıl başardın bukadar çok sevişimi seni bilmiyorum..Seni öyle özledim ki, koşabilsem kollarına belkide geri dönüp bakmayacağım ardımdaki hayata...Ruhum temizlenecek sanki, affedişini, sarılışını özledim baba...Biliyorum sende düşünüyorsun beni, belli etmiyorsun hiç, yüreğindeyim biliyorum..Gün geçtikçe bitiyorum ben baba....

Her erkekde seni arıyorum belki de ..Sarılışlarım sana...yürek acılarım, kanamalarım, sevdalarım sana....
Hiç bir erkek vermiyor sıcaklığını, hayatımı adağım bile..Gözlerindeki yüreği arıyorum baba..

Hiç baba kız olmadık seninle, hatırlıyorum gece kıyılarında gelip örterdin sessizce üzerimi..Saçlarıma dokunduğun o anı hatırlıyorum da....anlatılmaz...Hep sana uzanamamanın yokluğunu hissettim üzerimde ve acılarımın yaralarını..Ne çok sığınmak isteyişlerim oldu, ne çok ağladım kapı arkalarında, ne çok hayıflandım sana...Kızmalarım, yüreğime saramamaktandı aslında, sana sığınamamaktı....

Despottun, diktatördün, uzaktın ama biliyorum sende severdin...Uzaktanda olsa severdin değil mi baba??
Şimdilerde baş edemediğim yıkılışlarım var yüreğimde..Hani sana benzeyen değerlerim var ya...yıktılar onları baba...Hiç yıkılmayan hep dik duran ben, artık dizlerimin üstünde çaresizim...Tutunacak dalım yok...Dalım olurmusun baba...

Kendimi çok yorgun, çaresiz bitmiş hissediyorum, ve bu halimle artık sana benzemiyorum değil mi baba...

Senin kızındım...Sana benzerdim..Güçlü yıkılmayan...Başı dik....
Peki artık ben kimim, kimin kızıyım baba???
 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..